Telefonische bereikbaarheid

Let op, onze telefonische bereikbaarheid is gewijzigd, wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 07:30 tot 17:00 uur. Wist u dat u 24 uur per dag gebruik kunt maken van de Mijn PreZero portal. Ga hiervoor naar mijnprezero.nl.

Mijn PreZero

Mijn PreZero

Regel uw afvalzaken online, altijd en overal

Mijn PreZero is een omgeving waarin u al uw afvalzaken kunt regelen waar en wanneer u dat uitkomt. In deze omgeving ziet u bijvoorbeeld alle facturen in een overzicht, alle ledigingsdagen en uw contactgegevens. Ook kunt u in deze omgeving makkelijk een extra lediging aanvragen, zakken bestellen en een wijziging doorgeven als u op vakantie gaat.
Mijn PreZero

Snel en gemakkelijk geregeld

  • 24/7 toegang tot al uw afvalzaken
  • Inzicht in al uw facturen
  • Vraag eenvoudig extra ledigingen aan
  • Ontvang meldingen wanneer wij bij u langskomen
  • Slim gebruikersbeheer voor verschillende afdelingen en collega's
  • Regel vanaf nu uw eigen afvalzaken.

Nog geen Mijn PreZero account?

Weet wanneer we langskomen

In de jaarkalender ziet u in één overzicht alle ledigingsdagen en kunt u filteren op afvalstroom. De jaarkalender kunt u makkelijk downloaden en uitprinten. Ideaal voor boven de containers of voor op kantoor. Liever per week alle ledigingen zien? Er is ook een weekoverzicht beschikbaar.

Wijzigt er iets bij u?

Heeft u een nieuwe contactpersoon, wilt u een verhuizing doorgeven of zijn er andere wijzingen die voor onze samenwerking van belang zijn? Ook dit geeft u makkelijk in Mijn PreZero aan ons door! Op die manier zijn wij altijd op de hoogte van uw laatste wijzigingen.

Heeft u als zakelijke klant nog geen toegang tot Mijn PreZero? Vul onderstaand formulier in en ontvang een uitnodiging om een account aan te maken. Voor het aanmaken van een account heeft u uw klantnummer nodig.

Neem contact met ons op: