Mijn PreZero is een omgeving waarin u al uw afvalzaken kunt regelen waar en wanneer u dat uitkomt. In deze omgeving ziet u bijvoorbeeld alle facturen in een overzicht, alle ledigingsdagen en uw contactgegevens. Ook kunt u in deze omgeving makkelijk een extra lediging aanvragen, zakken bestellen en een wijziging doorgeven als u op vakantie gaat.
Nog geen Mijn PreZero account?
Weet wanneer we langskomen
In de jaarkalender ziet u in één overzicht alle ledigingsdagen en kunt u filteren op afvalstroom. De jaarkalender kunt u makkelijk downloaden en uitprinten. Ideaal voor boven de containers of voor op kantoor. Liever per week alle ledigingen zien? Er is ook een weekoverzicht beschikbaar.
Wijzigt er iets bij u?
Heeft u een nieuwe contactpersoon, wilt u een verhuizing doorgeven of zijn er andere wijzingen die voor onze samenwerking van belang zijn? Ook dit geeft u makkelijk in Mijn PreZero aan ons door! Op die manier zijn wij altijd op de hoogte van uw laatste wijzigingen.
Heeft u als zakelijke klant nog geen toegang tot Mijn PreZero? Vul onderstaand formulier in en ontvang een uitnodiging om een account aan te maken. Voor het aanmaken van een account heeft u uw klantnummer nodig.